Pomponowo ;)

Tak mi się spodobały wypatrzone gdzieś w internecie pompony, że postanowiłam spróbować zrobić je samodzielnie. Oto co z tego wyszło, metodą prób i błędów oczywiście ;) Choć muszę przyznać, że wykonanie pomponów (u mnie z serwetek) jest banalnie proste i już po drugim można dojść do wprawy.

Pompony można w ciekawy sposób wykorzystać do różnych dekoracji, urozmaicić lub odmienić wnętrze. U mnie obecnie zdobią kilka miejsc i bardzo mi się taki romantyczny, wiosenny wystrój  podoba ;) Może i Wy się przekonacie bo małej odmiany i dekoracji z pomponów. Mogą być fajną ozdobą do dziewczęcego pokoju.



P.S.
Gdybyście chcieli samodzielnie nauczyć się robić pompony oto jedna z prostszych instrukcji:
http://stylowi.pl/21035418

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Magdalena. My World , Blogger