Luty 2017 na zdjęciach

*** (Moja miłość przeszła w wichr wiosenny)
Pawlikowska-Jasnorzewska Maria


 Moja miłość przeszła w wichr wiosenny -

w wichr wiosenny - me szaleństwo w burzę -

w burzę - moja rozkosz w dreszcz senny -

w dreszcz senny - maja wiosna w róże. -



Z wichru spłynie moja miłość nowa -

miłość nowa - z burzy szał wystrzeli -

szał wystrzeli - sen rozkosz wychowa,

wiosna wstanie z różanej kąpieli.


myownpleasures.blogspot.com
Ucieka zima, w tym roku zachwycała swoim czarem, ale pora już na wiosnę ... zieleń traw, drzew, pierwsze wiosenne kwiaty. Nie mogę się już doczekać ...

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com
Ta wyczekiwana wiosna powoli wkrada się do domu... A zapach hiacyntów sprawia, że czuć ją coraz bardziej. Ta pora roku zawsze już chyba będzie mi się kojarzyć z tym właśnie zapachem.






myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com
myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com
Marzec to tyle planów, zabiegania, organizacji, miesiąc dla mnie bardzo szczęśliwy. Cudowny, bo 6 lat temu na świecie pojawił się nasz Syn. Zapowiada się więc radośnie i imprezowo ;)

2 komentarze:

  1. Piękne zdjęcia. Mi też hiacynty kojarzą się z pierwszymi promieniami wiosennego słońca. A z wiosną w pełnym rozkwicie - tulipany :)
    Pozdrawiam i życzę udanej imprezy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Hiacynty o tej porze roku to taki pierwszy powiew wiosennych zapachów.
      Impreza zapowiada się nie jedna;) i mam nadzieję że wszystko wyjdzie super:)
      Pozdrawiam

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Magdalena. My World , Blogger