Inspiracje - Kalenarze do druku na 2017


Nowy rok coraz bliżej i jeżeli jeszcze nie macie kalendarza, to może spodobają Wam się te, które dla Was znalazłam w sieci. Są dostępne zupełnie za darmo, wystarczy pobrać je ze strony i wydrukować. Są piękne, ciekawe, oryginalne. Ja pobrałam już kilka i trudno mi się zdecydować na jeden. Choć ten z mypinkplum.pl podoba mi się najbardziej.  Jeżeli nie przeszkadza Wam wersja angielskojęzyczna to wybór naprawdę jest spory :) Może wybierzecie coś dla siebie.

Piękny, kolorowy, optymistyczny kalendarz przygotowała dla Was Magda z mypinkplum.

mypinkplum.pl

Elegancki, czarno biały kalendarz w polskiej wersji językowej znajdziecie na stronie pasjekaroliny

pasjekaroliny.pl
Ciekawy kalendarz, tym razem w wersji angielskiej, dla miłośników i fanów życie eko, z eko uwagami właśnie, możecie pobrać ze strony botanicalpaperworks
botanicalpaperworks.com
Botanicalpaperworks przygotował też dla Was jeszcze trzy darmowe wersje kalendarzy: czarno biały, kolorowy i geometryczny.

botanicalpaperworks.com

botanicalpaperworks.com
botanicalpaperworks.com
Pastelowy kalendarz pobierzecie ze strony clementinecreative
clementinecreative.co
Śliczny kalendarz z motywem kwiatowym znajdziecie na stronie onsuttonplace
onsuttonplace.com
Wspaniałe wersje kalendarzy możecie też za darmo pobrać ze strony ohsolovelyblog
ohsolovelyblog.com
Mam nadzieję, że udało mi się trafić w wasze gusta i wybierzecie coś dla siebie.
Pozdrawiam Was gorąco i życzę Wam aby ten rok był wyjątkowo ciekawy, piękny i przyniósł Wam wiele radości.
Magdalena

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Magdalena. My World , Blogger