Kwiecień 2017 na zdjęciach


 Minął szybko, może za sprawą przedświątecznego zabiegania, ale na pewno w oczekiwaniu na ciepłą, piękną, zachwycającą wiosnę.

myownpleasures.blogspot.com
Barbara Leszczyńska

CZEKANIE NA WIOSNĘ

Jest czekaniem na zieloność traw,
na cierpki,specyficzny zapach ziemi,
na błękitne niebo nad głową,czysty staw,
na ciepło złotych,słonecznych promieni.

Na fioletowe krokusy,białe przebiśniegi,
na powracające do swych gniazd bociany,
na szare bazie,zwane pieszczotliwie kotkami.
na odurzenie zapachem i zachwyt kolorami.

Na mrówki,dżdżownice i pracowite pszczoły,
na koty wygrzewające się w słońcu leniwie,
na deszcz flirtujący z zalotnym wietrzykiem,
co z wiosną zawsze jest w najlepszej komitywie.

Na uśmiechniętą twarz piegami ozłoconą,
na ptaki radośnie koncertujące w lesie...
a przede wszystkim na spacery z tobą -
i na bukiecik fiołków,który mi przyniesiesz...


myownpleasures.blogspot.com
myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com
myownpleasures.blogspot.com



myownpleasures.blogspot.com



myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com
myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com


myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com

myownpleasures.blogspot.com
Czekając na skąpane w słońcu dni, niech ten czas płynie nam miło i niespiesznie ...

2 komentarze:

  1. Kochana, przepiekne zdjecia. Przepraszam Cie, ale bardzo mnie rozbawil ten Kwicien w nazwie :-)) Wiem, ze to literowka, ale zabrzmialo jak w serialu: Allo, allo.
    Wlasciwie Kwicien to tez ladna nazwa miesiaca :-)))
    Pozdrawiam wiosennie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiałam się z tego kwitnia jak przeczytałam Twój komentarz. Literówki to chyba moja specjalność i mimo że po 3 razy czytam i sprawdzam to jednak trafi się perełka:)
      Już poprawiłam :)
      Bardzo mi miło, że podobają Ci się moje zdjęcia:)
      Pozdrawiam i życzę pięknego, słonecznego długiego weekendu.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Magdalena. My World , Blogger