Darmowe kalendarze do druku na 2019

Ale ten 2018 rok szybko mi przeleciał. A grudzień to już w szczególności, nie zdarzyłam nawet złożyć Wam Kochani tutaj życzeń. Ale ten wyjątkowy magiczny, świąteczny czas poświęciłam dla bliskich, bo o to w Świętach chodzi, by oderwać się od tego co zaprząta nas czas i poświęcić go na rzeczy ważne.
To był dobry rok, choć zdarzały się i trudne momenty. Najważniejsze, to się nie poddawać, i przeć do przodu, nawet gdy los czasem chce inaczej.
Ten rok przyniósł mi wiele pięknych wspomnień, cudownych chwil i niezapomnianych wrażeń.
I niech ten nadchodzący 2019 będzie dla nas wszystkich pomyślny, niech pozwoli na realizację marzeń i utrzyma nas w zdrowiu.
Wszystkiego najlepszego w nadchodzącym 2019 roku!

A na ten 2019 rok mam dla Was zbiór darmowych kalendarzy do druku. Wybór jest oczywiście subiektywny, wybrałam te według mnie najpiękniejsze i najciekawsze. Myślę, że znajdziecie tu coś dla siebie. Zapraszam.

Ten kalendarz to mój zdecydowany faworyt. Link to strony znajdziecie tutaj


Piękne, kolorowe nastrajające optymistycznie kalendarze przygotowała dla Was Polenka.pl


Minimalistyczną wersję kalendarza znajdzie na stronie lecibocian.pl Prawda, żę piękne?


Bardzo ciekawe projekty czarno-białych kalendarzy znalazłam dla Was na stronie thedaltonist.pl/

Znajdziecie tam także inne ciekawe wersje np.


Na stronie shiningmom.com znajdą dla siebie coś wielbiciele czworonogów. Autorka przygotowała naprawdę wspaniały kalendarz. 

I jeszcze jedna propozycja dla wielbicieli zwierzaków do pobrania tutaj



A te kalendarze to jedne z moich ulubionych. Link do strony znajdziecie tutaj



Śliczne różowe kalendarze z kwiatowym motywem do pobrania tutaj




Mam Wam również do zaproponowania wersję w formie kolorowanki, przyznam że to bardzo ciekawy pomysł. A link znajdziecie tutaj



A te są naprawdę piękne. Uwielbiam takie kwiatowe motywy. Tutaj znajdziecie link do strony.


I  jeszcze jedna kwiatowa propozycja z tej strony.




Nie mogło też oczywiście zabraknąć kalendarza dla wielbicieli modnego nadal motywu jednorożca.  A tutaj link do tego kalendarza.



Każda mała (i nie tylko) dziewczynka będzie zachwycona wersją z Małą Syrenka, którą możecie pobrać z tej strony. 


A dla wielbicieli magii jest i wersja z Harrym Potterem również na tej stronie.

Shiningmom.com ma te wersję kalendarza w morskim klimacie. 

I kalendarz o jakim marzy każda Księżniczka do pobrania tutaj



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Magdalena. My World , Blogger